חתונת חוף יוונית

חתונות על חוף הים הן מאז ומתמיד מבוקשות בקרב הזוגות המאורסים בזכות האווירה המשוחררת, בזכות הגלים שמהווים פסקול טבעי ורומנטי ברקע ובזכות התפאורה המדהימה הנשקפת כאשר קו האופק נוגע בשקיעה. הרצון להעצים את תחושת הייחוד בחתונה מובילה זוגות רבים לוותר על אולמות וגני אירועים ולארגן חתונה על חוף.
אז הבנתם שאתם רוצים חתונה מיוחדת על חוף הים, ואיזה מקום בעולם יותר מתאים וייחודי מאשר יוון? בשנים האחרונות נראה כי זוגות רבים טסים ליוון כדי להתחתן על רצועות חוף מרהיבות ופרטיות. למה יוון צוברת תאוצה בקרב הזוגות הישראלים? היא לא רחוקה, מחירי הנופש והמחייה מאוד אטרקטיבים, והיא מספקת שלל לוקיישנים עוצרי נשימה שכל זוג היה רוצה להתחתן על רקע יופיים. שכנתנו הים תיכונית מוכרת בזכות האיים המדהימים שלה, בזכות החופים המפעימים וכמובן בזכות האוכל הים תיכוני. נשמע מושלם? חכו שנפיק לכם את חתונת החלומות שלכם.

אז איך מתחילים לתכנן חתונה כזו וכמה זמן מראש כדאי להתחיל לתכנן?
מומלץ לדבר איתנו כמה שיותר מוקדם.. ארגון החתונה דורש לשריין את כל הספקים והמקומות, להכין את האורחים שלכם לקראת החוויה המדהימה ורכישת כרטיסי טיסה לתאריכי החתונה (אל תשכחו שאתם מזמינים אותם לסופ"ש חופשת חתונה מפנק.. הם רק יחכו שתעדכנו אותם לאיזה תאריך לרכוש כרטיס), אחרי שבחרתם קונספט ואת הלוקיישן האהוב עליכם, הגיע הזמן לחשוב על הפרטים הכיפיים. נתחיל בעיצוב, נדאג לכל הדיטיילס אבל שלא יהיה עמוס מידיי, נשמור על התפאורה הטבעית והיופי של המקום, הדי-ג'יי היווני והמוכשר שלנו ינגן לכם מוסיקה יוונית מקפיצה בשילוב המוסיקה שאתם אוהבים (גם מוסיקה בעברית הוא ישלב). ואיך אפשר בלי הקולינריה היוונית/מזרח תיכונית? חתונה כזו היא על טהרת המאכלים היווניים שכל-כך משמחים אותנו ואהובים על החך הישראלי. גירוס, סופלאקי, סלטים, מזטים, מאכלי ים טריים וכמובן הרבה אוזו, שיגרמו לכל האורחים שלכם לצעוק יאסו ולזמזם ביוונית. זו לא קלישאה, חתונה כזו היא בלתי נשכחת וכל האורחים שלכם ידברו עליה גם חודשים אחרי שיחזרו לארץ.

למעשה אם תשאלו זוגות צעירים רבים מהם יספרו לכם כי חתונה כזו היא התגשמות חלום עבורם.
האורחים שלכם ירגישו חופשיים להגיע באאוטפיטים לבנים, קצרים, שמלות קלילות ומשוחררות וחליפות מגניבות וכיפיות, וכן אתם תרגישו את זה גם במידת השחרור על רחבת הריקודים, הם לא יטבעו בחליפות מעונבות ולא ידלגו על החול בעקבים, הכול יהיה הרבה יותר זורם ומדהים.
שילובי הצבעים שנראים נהדר על רקע הים, הסטייל היווני הזורם והאווירה של החופש נותנים תחושה של עוד. כל מי שהיה בחתונה בחו"ל מדבר על אירוע שמח ובלתי נשכח, הזיכרונות מהחתונה שלכם יהדהדו זמן רב. נשמע לכם כמו החתונה שהייתם רוצים? הצטרפו לטירוף החתונות היווניות שסחף זוגות צעירים והגשימו חלום. מוזמנים לדבר איתנו