החלטתם להתחתן ביוון, בחרתם את קונספט חתונת חוף המדליק שלנו, וכעת כל מה שנותר לך הוא לבחור שמלת כלה שתתאים לסופ"ש המדהים והמרגש המצפה לכם. אנחנו כאן בדיוק בשביל לעזור לך.
חתונת חוף היא דבר קסום, הנוף המרשים המשתקף דרך החופה, האווירה הימית, וזה אחד הלוקיישנים המושלמים לשקיעה, מה צריך כדי להפוך את זה לעוד יותר מוצלח? את שמלת הכלה המתאימה. אז איך בוחרים אחת כזאת?

זה לא סוד ששמלת הכלה המושלמת צריכה להתאים לאופי של הכלה, לקימורי גופה ולהעדפותיה, אך לא פחות חשוב מכך היא אמורה להתאים גם ללוקיישן שבחרתם לחתונה. הגיע הרגע לבחור את שמלת הכלה שתשתלב באווירה המדהימה הזאת. אז איזו שמלה תתאים ואיזה סגנון יתאים פחות?

 חתונת חוף משדרת על וייב קליל ונינוח, היא מתאפיינת באווירה משוחררת ונעימה, ושמלת הכלה המתאימה לחתונה כזו צריכה להשתלב בקונספט. כמתבקש, השמלה לרוב לא תתאפיין במראה קלאסי או אצילי מידיי עם מחוכים לוחצים, אלמנטים כבדים, מראה נפוח ונסיכותי אשר ייקשו על תנועה ופחות יתאימו.
המראה המדויק הוא כזה שמשתלב עם תחושת הים הפתוח, החופש, הגלים, מראה קליל ולא מתאמץ, עם כמה שפחות אלמנטים מופרזים וכמה שיותר תנועתיות ותזוזה, שבאים לידי ביטוי בעיקר בבדים שיתנפנפו בבריזה המגיעה מן הים, וכאלו שישלימו את הזרימה הטבעית של הגלים והטבע, בשילוב פרנזים נוצות וגדילים, מדובר במראה שיהלום את חתונת החוף היוונית שלך ובהחלט ייתן ללוק שלך טוויסט מעניין ובלתי נשכח. בדים קלילים ונושמים הם רעיון מצוין מאחר וחתונת חוף לרוב תיערך בקיץ תחת כיפת השמיים. 

 אז אילו סגנונות מתאימים לחתונת חוף?
הגענו לגולת הכותרת, איך בוחרים את הלוק הכלתי המתאים? הסגנונות שיכולים להתאים הם הסגנון הבוהמייני והסגנון הכפרי והרומנטי, כמו גם סטייל גלבייה יפיפייה ושיקית שתתאים למעמד, כאשר הדגש הוא הנוחות שלך. סגנון נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא כמובן שמלת כלה קצרה איתה תוכלי לנוע בחופשיות על חוף הים ולהרגיש מדהימה ומיוחדת, גם טרנד האוברול לגמרי בא בחשבון ומהווה אופציה אופנתית ומנצחת, הכי חשוב  שתרגישי בשמלה שלמה ונינוחה.

אז לאחר שקראת את הטיפים המנצחים לבחירת שמלת כלה אשר מתאימה לחתונת חוף יוונית, הגיע הרגע שלך לצאת לדרך ולבחור את השמלה שתמיד חלמת עליה, אנחנו בטוחים שבכל שמלה תהיי יפיפייה וקורנת!